Politie werkt vanaf 1 mei op afspraak

Vanaf 1 mei werkt onze politiezone op afspraak voor niet-dringende aangiftes en meldingen. Je kiest een moment dat het beste voor jou past. Zo biedt de lokale politie een betere dienstverlening aan en worden wachttijden vermeden.

Voor niet-dringende aangiftes en meldingen (zoals verkeersinbreuken, beschadigingen of hinder, diefstal, ...) maak je vanaf 1 mei een afspraak bij de lokale politie. Je kunt online een afspraak maken of via het nummer 016 53 11 23.

Een afspraak maken in het wijkbureau van Rotselaar (Parkstraat 5) kan tijdens de openingsuren: van maandag tot en met zaterdag tussen 8 en 12 uur en bijkomend maandagavond tussen 17 en 20 uur. Inwoners van Rotselaar kunnen ook terecht in Politiehuis in Tremelo (Kruisstraat 24) elke werkdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 8 tot 12 uur.

Door op afspraak te werken kan de inspecteur zich beter voorbereiden, weet je welke stukken je moet meebrengen en wordt je sneller geholpen. Uiteraard blijft de lokale politie nog steeds 24/7 bereikbaar voor dringende hulpverlening. Daarvoor kan je terecht op het noodnummer 101. Ook via e-mail pz.brt.onthaal@police.belgium.eu kan je contact opnemen.